vrijdag 30 maart 2012

Popje

Mijn eerste naaiprojectje! Ik ben er ontzettend trots op!

Haar naam is Dolly en haar basispatroon komt uit het leuke boek Wee Wonderfuls.
De schoentjes en het jurkje zijn wel gehaakt, gewoon om bij mijn roots te blijven ;)
Ik vind het naaien echt superleuk en dit eerste projectje smaakte zeker naar meer!







My first sewing project! I'm so proud.
Here name is Dolly and her basicpattern is from the cute book: Wee Wonderfuls.
She's got a crocheted dress and shoes. Sometimes a girl has to stay to here roots ;)

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief, schattig, mooi popje!
    Ze is heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor! Heel netjes gedaan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap! Mooie combi van het naaien en haken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me encanta el vestidito de la muñeca, buen trabajo. Besitos

    http://silvia-artesaniadelsur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk popje! Heel leuk idd met dat gehaakte jurkje erbij! Je mag terecht trots zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen