dinsdag 13 maart 2012

borduren deel 1

Wat is borduren toch leuk! Ik was het eigenlijk helemaal vergeten hoe ontspannend het is om die kleine priegelsteekjes te maken.
Aangezien ik de borduurpakketen vaak te ingewikkeld en te duur vind ben ik zelf aan de slag gegaan met patroontjes van het internet.
Het uiteindelijke doel is om met drie borduurringen iets moois voor aan de muur te maken.
Hier alvast deel 1!
Nog niet heel netjes maar jullie zullen binnenkort zien dat er verbetering in zit!
Het patroon komt hier vandaan.

Cross stitching is so relaxing! I almost forgot how much I loved it. I searched for some simple projects on the internet. I want to make small walldecorations from it. 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel mooi hoor! Ik doe dat niet meer omdat ik altijd fouten maak in het tellen. Ik heb bewondering voor de mensen die het goed kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat het er prima uitziet en ik vind de afbeelding erg bij jou passen met die ronde vormen (niet dat jij rond bent, daar heb ik geen idee van, maar je werk bevat vaak ronde vormen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. C'est drôle!Perles et point de croix est très intéressant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Ik vind dit al heel mooi gedaan hoor. Ik ben benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi geworden, leuk ook die ronde vormen. Ben benieuwd wat de andere twee gaan worden!
    Liefs, Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt mooi geworden!
    Ga je ook de links naar de patronen geven?
    Ik ben benieuwd waar je ze vandaan haalt. Dit boompje is echt leuk!

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen