dinsdag 7 september 2010

Allereerste blog

Na maanden van verstoffen op het internet wordt er dan toch eindelijk iets gedaan met deze blog! Ik wilde al heel lang beginnen met bloggen maar op een of andere manier kwam ik er altijd net niet aan toe.

En aangezien ik nu toch nog geen volgers heb kan ik ook gemakkelijk een beetje oefenen met het schrijven van blogs.

Zoals ik ook al is te lezen onder het kopje 'over mij' heet ik Tamara.
In het dagelijks leven ben ik een verpleegkundestudent maar daarbuiten is mijn grote hobby het haken van amigurumi. Ongeveer een jaar geleden kwam ik het per toeval tegen bij het surfen en sindsdien ben ik verkocht. Ik moest en zou het direct leren en dat is me gelukt (weliswaar met wat hulp van mijn moeder). Nu al weer meer dan een jaar later heb ik een indrukwekkende hoeveelheid wol bij elkaar verzameld en ontwerp ik ook mijn eigen amigurumi.
Patronen uitschrijven staat ook nog op de planning maar voorlopig zijn het nog schriftjes met aantekeningen.

Ik heb nog niet helemaal door hoe ik plaatjes in mijn blogs kan zetten dus daarom geef ik hierbij even de link van de website waar al mijn amigurumis op staan:

http://www.flickr.com/photos/pii_chi/

Nou dit was het alweer voor vandaag. Ik beloof regelmatig te posten!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tamara,

    Leuk, dat je me bent gaan volgen.
    Ik heb je Flick'r eens uitgebreid bekeken.
    Je maakt echt prachtige dingen!
    Ben benieuwd waar je ons nog meer mee gaat verassen.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tamara,
    Via een foto van je werk op hyves, kwam ik op je blog terecht. Ik ben al je posts doorgegaan, tot en met de laatste. Ik vind het echt prachtig allemaal. Ongelooflijk wat je allemaal zelf ontworpen hebt. Ik ben nu al benieuwd naar je toekostige web-shop en zie je over x-aantal jaren je eigen boeken verkopen ;-) Nog heel veel handwerkplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen